Reklamacije

Koraci prilikom postupka reklamacije :

  1. Postupak Reklamacije započinje popunjavanjem Online zahteva za reklamaciju.
  2. Sledeći korak jeste pozivanje službe korisničke podrške na broj: +381 3550 100. Pre pozivanja u obavezi ste da pripremite broj vaše porudžbine ili fiskalnog računa.
  3. Zatim popunite Reklamacioni list, koji možete preuzeti ovde. Popunjen obrazac, spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.
  4. Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe City Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem telefona na br. +381 11 3093 000 radnim danima od 09:00 do 17:00h kako bi ste dogovorili preuzimanje pošiljke.

Reklamirani artikal se šalje ili donosi lično na adresu:

Hilife d.o.o. Požeška 56, 11030 Beograd

Kada pošiljka bude dostavljena kupac dobija e-mail kojim će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.